Assalamualaikum ,


Alhamdulillah , akhirnya dua sahabat saya , ust Ahadin Arinen ( Erakita ) dan Ust Hairul Nizam ( SMK Nambayan ) adalah antara hamba-hamba Allah yang bertuah kerana telah menerima jemputan Yang Maha Kuasa untuk mengunjungi rumahNya yang agung pada tahun ini.Mereka berdua telah selamat berangkat ke Tanah suci beberapa minggu yang lepas bersama keluarga masing-masing.
Sudah pasti ruang dan kesempatan yang telah dimiliki ini tidak akan disia-siakan dengan memperbanyakkan Ibadah di Rumah Allah yang paling agung ini.Rumah yang dahulunya menjadi kunjungan para nabi dan Rasul , pejuang - Pejuang Islam dan juga para Ulamak seantero dunia.
Sungguh beruntung dan bertuah menjadi tetamu Allah.ganjaran demi ganjaran diberikan.pahala demi pahala cuba diraih , keduniaan dan darjat ditolak ketepi.....fokus utama mengabdikan diri semata-mata kerana Allah.
Doa dan salam buat Rasulullah kami titipkan dari tanah halal.Moga beroleh haji yang mabrur , jadi bekalan hari pembalasan.
Mudahan-mudahan rezeki dan peluang kita pula akan menyusul , InsyaAllah...
" SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH HAJI "

0 ulasan:

Catat Ulasan

Man ana

Foto saya
tambunan, sabah, Malaysia

Cari Blog Ini

Syahadah

Asmaaul Husna

Mutiara Iman

Takwim Islam

Putaran Masa

Takwim

Al-ulama' warasatul Anbiya'

Al-ulama' warasatul Anbiya'

Tinta Ulama'

Tinta Ulama'
Kata Luqmanul Hakim : Wahai anakku , Janganlah kamu menjadi lebih lemah daripada ayam jantan yang berkokok pada waktu pagi sedangkan engkau masih lagi terbaring tidur di atas katil...

Dalam kenangan

Dalam kenangan
Al-Fadhil Tuan Guru Us Hj Ahmad Darbi b Lubis

katogeri

Titipan Ukhuwwah


ShoutMix chat widget

Kunjungan Mahabbah

Ashaabi

Blog Archive